Listing 1 - 9 of 9 |
Sort by
|
Choose an application
Doorheen de geschiedenis heeft de visie op de kunsteducatie verschillende gedaanteverwisselingen ondergaan: volksverheffend ten tijde van de Verlichting, bevoogdend op het eind van de 19e eeuw, emancipatorisch in de jaren zeventig, utilitair in de jaren tachtig, tot het huidig postmodernisme, waarbij geen eenduidige waarheid vooropstaat. Het eerste deel van het boek gaat hier uitvoerig op in. Binnen deze verschuivingen tekenen er zich steeds twee spanningsvelden af: leefwereld versus systeem, beheersing versus emancipatie. Kunsteducatieve vormingsprocessen bewegen zich in het spanningsveld van leefwereld en systeem: Tegelijkertijd balanceren zij tussen beheersing en emancipatie, waarbij het begrip emancipatie soms beheersende vormen dreigt aan te nemen. De kunsteducatieve organisatie De Veerman werkt vanuit een overkoepelende visie op kunsteducatie. Eén van de kunsteducatieve programma's die deze organisatie mee begeleidt, zijn de Muzische Klassen. Aan de hand van een casstudy van dit programma kunnen we besluiten dat in de kunsteducatieve praktijk van vandaag het communnicatief handelen hoog in het vaandel wordt gedragen. Daarnaast focust men zich in deze case volledig op emancipatie en wil men de deelnemers aansporen tot het stellen van kritische vragen bij gegeven antwoorden. Deze case wordt dan ook bekeken vanuit de theorie en de evoluties in het denken en handelen vanuit kunsteducatief oogpunt.
Didactics of the arts --- art appreciation --- muzische vorming --- social casework --- theoretische pedagogiek --- kunstopvoeding --- Kunstzinnige vorming --- Muzische vorming --- Kunstzinnige opvoeding --- Onderwijs --- Vlaanderen --- Art --- Study and teaching --- Belgium --- #PBIB:+116.15 --- 691 --- 477 --- 3e leerjaar l.o --- Basisonderwijs --- Geschiedenis --- Habermas --- Kunsteducatie --- 374.1 --- Kunst --- Muziek --- Vorming --- Project kunstvakken --- 701.1 --- Kunst : Kunsteducatie en onderwijs --- Pedagogie en didactiek --- Muzische opvoeding en expressie-activiteiten --- Cultuureducatie --- Verbeelding --- Opvoeding --- Pedagogiek --- Statistische gegevens --- Sport --- Emigratie
Choose an application
Nu internet de kinderschoenen is ontgroeid en we meer en meer in de Web 2.0-fase terechtkomen, worden ook de gevaren van die ontwikkeling steeds duidelijker. En die zijn niet gering. Het gaat om niets minder dan de radicale vernietiging van onze cultuur. In de vakgebieden die voorheen door professionals werden bevolkt, banjeren nu amateurs rond die, niet gehinderd door enige kennis, hun meningen verkondigen in blogs die de plaats lijken in te nemen van kranten. Kranten hebben journalisten en redacteuren in dienst die dankzij opleiding en ervaring in staat zijn genuanceerd en evenwichtig verslag te doen van de ontwikkelingen in de wereld. Op internet wordt de volgorde van de berichten bepaald door het aantal keren dat een bericht door bezoekers wordt gelezen. De laatste scharrel van Paris Hilton zul je sneller vinden dan berichten over de oorlog in Irak. Iedereen met een computer en een internetaansluiting kan een blog in de lucht brengen waarop hij boeken en films recenseert en gerenommeerde schrijvers, acteurs, wetenschappers en politici schoffeert. Als we er niet voor waken, resten ons, volgens Keen, slechts de wanstaltige producten van amateurs en zal de cultuur van de apen overheersen. Een felle aanklacht tegen de vermeende zegeningen van het internet: onwetendheid, egoïsme, slechte smaak en de heerschappij van het gepeupel. De deskundige journalist wordt vervangen door de blogger, de vakliteratuur door de door amateurs gevulde wikipedia, de reclame en de leugen regeren op YouTube, het illegaal downloaden van muziek wordt niet eens meer gezien als diefstal, en de verslaving aan gokken en porno neemt schrikbarende vormen aan. Om van de internetverslaving niet te spreken. Een stortvloed van feiten, meningen en voorbeelden, uitermate leesbaar, zij het af en toe wel wat veel van het goede. Het voorlaatste hoofdstuk is getiteld 'Oplossingen', maar dat heeft helaas weinig te bieden. Met eindnoten en index.
691 Informatiemaatschappij --- #SBIB:309H103 --- 520.7 --- web 2.0 --- internet --- informatiemaatschappij --- informatica --- 621.39* --- 37 --- BPB0806 --- 621.39* Internet --- Internet --- 37 Opvoeding en onderwijs --(algemeen) --- Opvoeding en onderwijs --(algemeen) --- Mediatechnologie / ICT / digitale media: sociale en culturele aspecten --- automatisering en maatschappij --- Informatiemaatschappij. --- Internet en maatschappij. --- Web 2.0. --- communicatiesociologie --- Computer architecture. Operating systems --- weblogs --- cultuurkritiek --- Sociology of culture --- massamedia --- Mass communications --- anno 2000-2009 --- Websites --- Blogging --- Cultuursociologie --- Ethiek --- Professionalisering --- Maatschappelijke ontwikkelingen --- Trends --- 528.59 --- computers --- Web 2.0 --- Informatiemaatschappij --- media --- cultuur --- internet - overige ontwerpen --- 37 Education --- Education --- Website --- Blog --- Maatschappelijke ontwikkeling --- Trend --- Godsdienst --- Sport --- Duurzaamheid --- Filosofie --- Psychologie --- Sociologie --- Man --- Cultuur --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Technologie --- Voeding --- Maatschappij --- Verpleegkunde --- Drank --- Gezondheid --- Volwassene
Choose an application
Winst maken met Facebook, LinkedIn en Twitter Eindelijk een boek dat zegt hoe social media kunnen opbrengen Het Conversity Model is nieuw, revolutionair en effectief. Het is een concept dat marketeers handig van pas komt om hun weg te vinden in de social media. Leer hoe u de conversaties van uw consumenten stuurt zonder ze te verstoren of naar u toe te trekken. Met tal van cases, praktische tips en talloze links naar tools die u inspireren bij het ontwikkelen en uitvoeren van uw nieuwe marketingplannen. Bron : http://www.boekenbank.be
Online marketing. --- Sociale media. --- Marketing --- sociale netwerken --- marketingcommunicatie --- sociale media --- Mass communications --- Internet marketing --- Social media --- Economic aspects --- Online social networks --- Massacommunicatie --- 658.8 --- 004.738.5 internet --- 007 communicatie --- 654 media --- 654.1 sociale media --- 658.8 marketing --- 691 Informatiebeleid, Internet --- marketing --- information --- communicatie --- 369.1 --- 658.8 )* MARKETING --- online marketing --- online netwerken --- Marketing Marketing --- Réseaux Netwerken --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- informatie --- communication --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse --- social media --- marketing - marktonderzoek - marktanalyse --- marketing, verkoop, distributie --- departement Beeldende Kunst 11 --- sociale marketing --- Sociale communicatie --- Internet --- Cybermarketing --- Virale marketing --- Sociale netwerken --- Marketingstrategieën --- Online --- Sociale media --- #SBIB:309H2812 --- #SBIB:309H250 --- #SBIB:309H1713 --- Marketing, consumentengedrag, consumentisme --- Interne en externe communicatie: algemene werken --- Mediatechnologie: nieuwe toepassingen (abonnee-televisie, electronic mail, desk top publishing, virtuele realiteit...) --- Sociaal netwerk --- Marketingstrategie --- Financiewezen --- Onlinemarketing
Choose an application
Wat de kunstenaars in het Middelheimmuseum en de studenten van een vaktechnische school in Antwerpen met elkaar gemeen hebben, is techniek. Technische onderlegdheid in materiaalkennis en hoe ermee om te gaan. Wat hen verschillend maakt, is hun specifieke kijk op het materiaal: in de beeldende kunst staat het verhaal en de betekenis centraal, in een vaktechnische opleiding is dit de functionele realisatie. Daarenboven eist een kunstenaar de vrijheid op om grenzen te verleggen, terwijl een vakman er op staat dat zijn product in alle technische opzichten 'klopt'. Deze beide zienswijzen met elkaar verzoenen, was de uitdaging die het Middelheimmuseum, de kunsteducatieve organisatie De Veerman en het Stedelijk Polytechnisch Instituut Antwerpen (SPIA) aangingen onder de noemer 'Bij-buurten op het Kiel', een project dat zich in de eerste plaats focust op het aantrekken van nieuwe doelgroepen in het museum. Kunstvakwerk is de neerslag van deze verzoening, met de uitdrukkelijke bedoeling bakens uit te zetten voor andere musea met 'moeilijk te bereiken doelgroepen' en voor scholen die de geijkte paden even willen verlaten. Het boek is dan ook opgevat als een handleiding die scholen, educatieve organisaties en diensten publieksverwerking de nodige handvatten wil aanreiken om dit instrument zelf uit te proberen en in te zetten in de dagelijkse praktijk. Een handleiding met inbegrip van de do's en don't's en vooral: met enkele schitterende voorbeelden tot wat voor moois dit instrument in staat is.
Didactics --- museology --- kunstopvoeding --- art education --- Iconography --- art appreciation --- Museology --- SO (secundair onderwijs) --- Sculpture --- Secondary education --- museumeducatie --- Technical, artistic and vocational education --- Ransbeeck, van, Bert --- Breedam, van, Camiel --- Caeckenbergh, van, Patrick --- Soom, van, Luk --- Jespers, Tom --- De Veerman [Antwerpen] --- Open-Air Museum of Sculpture Middelheim [Antwerp] --- kunsteducatie --- #PBIB:+115.13.3 --- 487.7 --- vaktechnische opvoeding --- materiaalkennis --- 615.851 --- Emoties --- Gedragsstoornissen --- Personen met een mentale handicap --- Psychische stoornissen --- Therapie --- Project kunstvakken --- 701.1 --- Kunst --- Techniek --- Samenwerking --- Musea en educatief werk --- Handleiding --- 691 --- Cultuur : Cultuurinstellingen : musea --- Pedagogie en didactiek --- Technologische opvoeding --- Kunstzinnige vorming --- Musea --- Mensen met een verstandelijke beperking --- Kunstzinnige opvoeding --- Museum --- Cultuureducatie --- Verbeelding --- Persoon met een verstandelijke handicap --- Oudere --- Gemeenschap --- School --- Buurt --- audiences --- Breedam, Van, Camiel --- cultuurparticipatie
Choose an application
De manier waarop we cultuur maken, verspreiden, bewaren en eraan participeren, is door de informatie- en communicatietechnologie ingrijpend aan het veranderen. De impact wordt soms vergeleken met de uitvinding van de boekdrukkunst. 'E-cultuur' staat voor een nieuw paradigma dat volop in ontwikkeling is.
E-cultuur. --- ICT --- Beleid --- Vlaanderen. --- E-cultuur --- Computer. Automation --- Sociology of cultural policy --- art criticism --- Sociology of culture --- new media art --- Teaching --- Sociology --- Civilisation --- Politics --- cultural heritage --- Aesthetics --- information technology --- History of civilization --- Art --- Philosophy --- education --- Flanders --- cultuur --- cultuursociologie --- digitalisering --- internet --- e-business --- ICT ; beleid ; Vlaanderen --- Digital media --- Flanders (Belgium) --- Cultural policy --- Europe --- Cultural property --- 008 "2000-" --- 316.7 --- #SBIB:309H040 --- #SBIB:309H103 --- #SBIB:316.7C140 --- #SBIB:316.7C310 --- C4 --- media --- technologie --- toekomst --- cultuurpolitiek (x) --- 601 Cultuurbeleid --- 691 Informatiemaatschappij --- kunst en politiek --- cultuurbeleid --- 130.2 --- e-cultuur --- sociaal-cultureel werk --- informatietechnologie --- S20080020.JPG --- onderwijs --- 316.7 Cultuursociologie --(algemeen) --- Cultuursociologie --(algemeen) --- 008 "2000-" Beschaving. Cultuur. Vooruitgang--Vanaf het jaar 2000. Toekomst--(variabel) --- Beschaving. Cultuur. Vooruitgang--Vanaf het jaar 2000. Toekomst--(variabel) --- Populaire cultuur algemeen --- Mediatechnologie / ICT / digitale media: sociale en culturele aspecten --- Cultuursociologie: cultuur en globale samenlevingen --- Cultuurbeleid: algemeen --- Media en communicatie --- 008.1 --- 384 --- 371 --- 374 --- Cultuur --- Automatisering --- Maatschappij --- Cultuurbeleid --- Vlaanderen --- Kunsten --- Sociaal-cultureel werk --- Cultureel erfgoed --- Openbare bibliotheken --- Media --- Onderwijs --- Sociologie --- Internet --- Informatietechnologie --- Communicatiemiddelen --- Cultuursociologie --- Digitaal --- Kunst --- Openbare bibliotheek --- Digitalisering --- Toerisme --- Opvoeding --- Pedagogiek --- Statistische gegevens --- Sport --- Emigratie --- IT --- Communicatiemiddel --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Verpleegkunde --- cultuurstudies
Choose an application
Sociaal of eenzaam ? Rebels of braaf ? Ontdek hoe de jeugd echt is De mythes over de nieuwe generatie jongeren ontkracht. Feit. De nieuwe jongeren zijn anders. Maar zijn ze slimmer en sneller ? Of zijn ze liever lui dan moe ? Zijn ze traditioneler of net weer niet ? In hun toegankelijke en spitse stijl hangen Pedro De Bruyckere en Bert Smits een herkenbaar beeld op van de jongere van nu. Alles wat werknemers, leerkrachten en ouders moeten weten over de nieuwe generatie jongeren. Compleet met tips en aanbevelingen. Bron : http://www.boekenbank.be
Jeugd. --- Jeugdcultuur. --- jeugdpsychologie --- Age group sociology --- jongerencultuur --- jeugdsociologie --- jeugd --- jeugdmentaliteit --- Jongeren --- Jongerencultuur --- Maatschappij --- #SBIB:314H330 --- #SBIB:316.7C131 --- #SBIB:316.8H12 --- 663 Jeugd --- #KVHB:Jeugd --- #KVHB:Jongerencultuur --- 308.4 --- jeugdcultuur --- opvoeding --- AA / International- internationaal --- 15 --- 201 --- 323 --- jongeren --- maatschappij --- Jeugd (werkende jongeren) --- Jeugdcultuur --- jeugdcultuur (ler) --- jongeren (ler) --- 113881.jpg --- Jeugd --- 691 --- Bevolkingsstudies: leeftijdsgroepen: jeugd: algemeen --- Cultuursociologie: jeugdcultuur --- Welzijns- en sociale problemen: sociaal gehandicapten (thuislozen, bijzondere jeugdzorg) --- sociale groepen - jeugd --- Psychologie. --- Sociologie: algemeenheden. --- Sociale problemen van en zorg voor jeugdigen --- 362.8 --- Pedagogie en didactiek --- Youth --- Adolescence --- Social conditions --- 316.7 --- 304 --- Levenswijzen --- Beeldvorming --- 65.012.4 --- Team personeel talenten leidinggeven leiderschap coachen adviseren samenwerken gedrag --- 65.012.4 Management. Directorate. Technique and methods of management --- Management. Directorate. Technique and methods of management --- 316.7 Cultuursociologie --(algemeen) --- Cultuursociologie --(algemeen) --- cultuursociologie. Culturele context van het sociale leven --- Welzijnswerk 36 --- Psychologie --- Sociologie: algemeenheden --- Kinderpsychologie --- Sociologie --- Kinderen en jeugd --- Adolescenten --- Trends --- Ontwikkelingspsychologie --- #gsdbP --- Jeugdpsychologie --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Verpleegkunde --- Kind --- Adolescent --- Trend --- Media --- Ontwikkelingsstoornis --- Fysiotherapie --- Sociology of minorities --- Jongere --- 308.4. --- Beeldvorming. --- Jongeren. --- Jongerencultuur. --- Team personeel talenten leidinggeven leiderschap coachen adviseren samenwerken gedrag. --- jeugd. --- jongeren. --- Bevolkingsstudies: leeftijdsgroepen: jeugd: algemeen. --- Cultuursociologie: jeugdcultuur. --- Cultuursociologie. Culturele context van het sociale leven. --- Cultuursociologie --(algemeen). --- 433 --- opvoeding in de praktijk
Choose an application
Volledig herwerkte versie van het succesboek over coaching.Eenvoud en diepgang: daarmee laat de nieuwe van dit succesboek over coaching zich het beste samenvatten. Jef Clement beschrijft een werkmodel voor coaching met een heldere systematiek en structuur. Terzelfdertijd doet de aanpak ook beroep op de inzet van de coach als mens.Vaardigheden die concreet worden beschreven, zijn: belangstellend exploreren, bekrachtigen, betrokken confronteren, uitdagen, inspireren, ruimte geven, ontspannen en met humor toelaten ...Deze vaardigheden zijn uitdagend en bevrijdend voor degene die gecoacht wordt.Bron : http://www.lannoo.be
genre-thema"">
Choose an application
Dit handboek behandelt theorie en praktijk van het werk in bibliotheken en archieven, 2 nauw verwante instellingen, die een intermediaire functie vervullen in de documentaire informatievoorziening. Ze verwerven, ontsluiten en bewaren documenten en stellen ze ter beschikking van derden. Aan de uitgave van dit boek ligt de overtuiging ten grondslag dat bibliotheken en archieven veel gemeen hebben. De overeenkomsten zullen in de toekomst door toepassing van informatietechnologie nog groter worden. Bibliotheken en archieven staan beide voor de taak om hun dienstverlening ten aanzien van het geschreven of gedrukte document uit te breiden tot elektronische informatie
Documentation and information --- Computer. Automation --- informatiewetenschappen --- bibliotheken --- Informatiemanagement --- Bibliotheken --- Library management --- Information user --- Library automation --- public libraries [buildings] --- documentaire informatie --- Netherlands --- 002.001 <03> --- 02 <035> --- 930.25 --- #VCV losbladige publicatie --- 610 Informatiecentra. Algemeen --- Bibliotheken 02 --- Informatie 002 --- Recht 34 --- AA / International- internationaal --- 020 --- 003 --- informatieverwerking (gez) --- mediatheek (gez) --- 930.25 Archiefwetenschap. Archivistiek --- Archiefwetenschap. Archivistiek --- 02 <035> Bibliotheekwezen--Grote handboeken. Compendia --- Bibliotheekwezen--Grote handboeken. Compendia --- 002.001 <03> Informatiewetenschap. Informatiekunde--Naslagwerken. Referentiewerken --- Informatiewetenschap. Informatiekunde--Naslagwerken. Referentiewerken --- Bibliotheekwezen: algemeenheden --- Bibliotheekwezen. --- Documentaire informatie. --- Informatiewetenschap. --- Bibliotheekwetenschap. --- Informatiesystemen. --- Literatuuronderzoek. --- Information storage and retrieval. --- Internet searching. --- Internet. --- Zoekstrategieën. --- 930.25:681.3 --- #VCV monografie 2000 --- #A9812A --- 681.3* / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / --- 528.5 --- Intranet --- 930.25:681.3 Archiefwetenschap. Archivistiek-:-Computerwetenschap --- Archiefwetenschap. Archivistiek-:-Computerwetenschap --- Computerwetenschap --- #A0009A --- 691 Internet --- 527.1 --- internet (gez) --- 528.51 --- Internet : zoeken --- Internet : zoekinstrumenten --- #A0211A --- 098 Bedrijfskunde --- Documentaire informatie --- 026.31 --- bibliotheekwezen --- kwaliteitszorg --- 02 --- 02 Bibliotheekwezen --- Bibliotheekwezen --- 658.5 --- #A0003A --- 262 Europese economische en monetaire politiek --- Informatiewetenschap --- Information retrieval --- Computer architecture. Operating systems --- internet --- 020 )* BIBLIOTHEEKWEZEN --- archieven --- auteursrecht --- automatisering --- begroting --- collectievorming --- dienstverlening --- digitaliseren --- documentleverantie --- informatie --- informatiemanagement --- interbibliothecair leenverkeer --- jaarverslagen --- kennistechnologie --- marketing --- Bibliotheek --- Digitalisering --- Archieven --- Informatiewetenschappen
Choose an application
Peter Hinssen is een van de internetpioniers in België en Europa. Hij is een veelgevraagde keynotespreker over de hele wereld en zal in de tweede helft van 2010 speciaal adviseur zijn tijdens het Belgische voorzitterschap van de EU. Zijn nieuwe boek vertrekt van de stelling dat wij slechts halverwege de digitale revolutie staan. We gaan nu over naar het diepe deel van het zwembad. Het volgende stuk zullen we echt moeten zwemmen. Het gebruik van technologie is immers geen nieuwigheid meer. Digitaal is het nieuwe normaal. We zullen ons enkel kunnen onderscheiden door de intelligente manier waarop we met technologie omgaan. Over die attitude en de bijbehorende gedragsaanpassingen gaat dit boek.
Marketing. --- Technologie. --- Computer. Automation --- innovatiemanagement --- technologische innovatie --- Economic production --- Organization theory --- digitalisering --- computeranalfabetisme --- informatisering --- digitale technieken --- ICT (informatie- en communicatietechnieken) --- 65.012.4 --- 930.25:681.3 --- #SBIB:309H103 --- #SBIB:309H1720 --- #SBIB:316.334.2A554 --- BPB1011 --- Entreprise --- Innovation --- Technologie numérique --- 691 Informatiemaatschappij --- Technologie Technologie --- digitaal --- informatiemaatschappij --- internet --- internetmarketing --- 520 --- informatietechnologie --- innovatie --- technologie --- 658.8:004.738.5 --- 309 --- 369.1 --- maatschappelijke evolutie --- maatschappelijke veranderingen --- trends --- trendwatchers --- digitale samenleving --- massamedia --- 681.32 --- Digitalisering --- Innovatie --- Technologie --- informatieverwerking --- innovatie (veranderen) --- E-commerce --- Veranderingsmanagement --- Team personeel taelenten Management strategie success E-business --- 65.012.4 Management. Directorate. Technique and methods of management --- Management. Directorate. Technique and methods of management --- 930.25:681.3 Archiefwetenschap. Archivistiek-:-Computerwetenschap --- Archiefwetenschap. Archivistiek-:-Computerwetenschap --- Mediatechnologie / ICT / digitale media: sociale en culturele aspecten --- Informatiekunde, informatie management --- Partijen en strategieën in de onderneming: technologische verandering en zijn effecten op structuur en inhoud van de arbeidsposten --- Onderneming --- Vernieuwing --- Digitale technologie --- informatica, informatietechnologie --- sociale wetenschappen, maatschappelijk welzijn - maatschappijkritiek; algemeen --- Marketing - Marktonderzoek - Marktanalyse --- departement Algemeen 10 --- digitale marketing --- Trends --- Internet --- Trendwatching --- Automatisering --- Cultuursociologie --- digitale Technologie --- teknoloġija diġitali --- digitalna tehnologija --- digitaalitekniikka --- tecnología digital --- digitale technologie --- tehnologie digitală --- digital teknologi --- digitální technologie --- teknologji dixhitale --- цифрова технология --- digital teknik --- digital technology --- digitálna technológia --- ψηφιακή τεχνολογία --- tecnologia digitale --- ciparu tehnoloģija --- digitaaltehnoloogia --- technologia cyfrowa --- skaitmeninė technologija --- tecnologia digital --- digitális technológia --- дигитална технологија --- Digitaltechnologie --- digitalteknik --- innovation --- innovaatio --- innovazione --- novinka --- inovație --- innovazzjoni --- иновация --- innovatsioon --- innowacja --- jaunievedums --- innovación --- vernieuwing --- καινοτομία --- inovácia --- inovação --- иновација --- nuálaíocht --- innováció --- risi --- inovacija --- τεχνολογική καινοτομία --- teknologisk fornyelse --- industrielle Innovation --- technologische Innovation --- technológiai innováció --- inovação tecnológica --- innovación industrial --- innovación tecnológica --- risi industriale --- naujovė --- βιομηχανική καινοτομία --- technologische vernieuwing --- industrijska inovacija --- innovazione industriale --- tehnoloogiline innovatsioon --- priemyselná inovácia --- technologijos naujovė --- technologická inovácia --- innovation technologique --- teollinen innovaatio --- tehnoloģisks jauninājums --- fornyelse --- risi teknologjike --- inovație industrială --- teknisk innovation --- innovation industrielle --- teknologinen innovaatio --- teknologisk innovation --- industriell innovation --- technological innovation --- pramoninė naujovė --- industrial innovation --- технолошка иновација --- innovazione tecnologica --- průmyslová novinka --- tööstusinnovatsioon --- technická novinka --- tehnološka inovacija --- industriel innovation --- ipari innováció --- inovação industrial --- rūpniecisks jauninājums --- innovazione scientifica --- inovație tehnologică --- druh podniku --- virksomhed --- vrsta podjetja --- impresa --- företag --- врста предузећа --- вид на претпријатие --- vrsta poduzeća --- tip ta’ impriża --- ettevõtte tüüp --- επιχείρηση --- uzņēmējdarbības veids --- przedsiębiorstwo --- yritys --- type of business --- tip de afacere --- empresa --- предприятие --- Unternehmen --- onderneming --- typ podniku --- vállalkozás --- lloj i biznesit --- įmonės rūšis --- impresa collettiva --- φίρμα --- maatschappij --- impresa societaria --- Firma --- вид на фирма --- firme --- foretagende --- azienda --- дејност на претпријатие --- firm --- регистрирана дејност на трговско друштво --- ditta --- cég --- Unternehmung --- firmë --- firma --- kompanija --- äriühing --- tvrtka --- poduzeće --- 650.012 --- Trend --- Maatschappij --- cineál gnó --- teicneolaíocht dhigiteach --- 431 --- opleiding management --- formation management --- tipo di azienda --- Technologie numérique
Listing 1 - 9 of 9 |
Sort by
|